Indlæringsoptimering hos franskstuderende i grammatikundervisningen - mellem overflade- og dybdelæring
Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Andet (priser, ekstern undervisning samt andet). - Andet
Jan Juhl Lindschouw - Deltager
Adjunktrapport, der evaluerer et undervisningsforløb i fransk grammatik afholdt i efterårssemesteret 2008 med fokus på en undervisningsmodel kaldet tretrinsmodellen. I rapporten fokuseres der på optimeringen af de studerendes tilegnelse af stoffet med udgangspunkt i analysebegreberne overflade- og dybdestrategier.
Adjunktrapport forfattet som en del af Adjunktpædagogikum 2008-2009 under Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet.
Adjunktrapport forfattet som en del af Adjunktpædagogikum 2008-2009 under Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet.
2 mar. 2009 → 15 maj 2009
Ekstern organisation (Universitet)
Navn | Københavns Universitet |
---|---|
Akronym | KU |
Placering | Nørregade 10 |
By | København K |
Land/Område | Danmark |
ID: 12325461