Dorte Albrechtsen

Dorte Albrechtsen

Lektor


  1. 2018
  2. Udgivet

    At bygge bro mellem sproglig læring og emner fra skolens andre fag. / Albrechtsen, Dorte; Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 76-90.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  3. Udgivet

    Indledning og læsevejledning. / Albrechtsen, Dorte; Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 7-18.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  4. Udgivet

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. / Daryai-Hansen, Petra (Redaktør); Albrechtsen, Dorte (Redaktør).

    København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik, 2018. 320 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  5. 2008
  6. Udgivet

    Vocabulary and Writing in a First and Second Language : Processes and Development. / Albrechtsen, Dorte; Haastrup, Kirsten; Henriksen, Birgit.

    1 udg. Houndsmills : Palgrave Macmillan, 2008. 248 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  7. 2006
  8. Udgivet

    Product and process in argumentative writing produced by foreign language learners: A preliminary investigation. / Larsen, Sanne; Albrechtsen, Dorte.

    Lines and Traces. red. / Gunilla Florby; Karin Aijmer. 93. udg. Göteborg : Acta Universitatis Gothenburgensis, 2006. s. 53-66.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  9. 2005
  10. Udgivet

    Writing in two languages: Attention to lexis in verbal protocols. / Albrechtsen, Dorte; Henriksen, Birgit; Haastrup, Kirsten.

    The Power of Words. Karlstad : Universitetstrykeriet, 2005. s. 11-21.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  11. 2004
  12. Udgivet

    Attention to Argumentation in Learner Text Production : How do we Capture Ability in Argumentation? / Albrechtsen, Dorte; Haastrup, Kirsten; Henriksen, Birgit.

    I: Angles on the English Speaking Union, Nr. vol. 4, 2004, s. 51-68.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  13. Udgivet

    Fagdidaktik og tværsproglighed. / Stæhr, Lars Stenius; Haastrup, Kirsten; Albrechtsen, Dorte; Henriksen, Birgit.

    I: Anglo-Files, Nr. 134, 2004, s. 11-17.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  14. Udgivet

    Lexical Inferencing Processes in L1 and L2: Same or Different? Focus on Issues in Design and Method. / Haastrup, Kirsten; Albrechtsen, Dorte; Henriksen, Birgit.

    I: Angles on the English-Speaking World, Nr. Vol. 4, 2004, s. 111-128.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  15. Udgivet

    The Relationship between Vocabulary Size and Reading Comprehension in the L2. / Henriksen, Birgit; Albrechtsen, Dorte; Haastrup, Kirsten.

    I: Angles on the English-Speaking World, Nr. vol. 4, 2004, s. 129-140.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 9673