Jan Juhl Lindschouw
Lektor
Institut for Engelsk, Germansk og Romansk
Emil Holms Kanal 6
2300 København S
- Udgivet
Compte rendu de Avanzi et al.: Enseignement du français : les apports de la recherche en linguistique. Peter Lang, 2014
Lindschouw, Jan Juhl, 2015, I: Revue Francaise de Linguistique Appliquee. 2015-2, XX, s. 118-120Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
L'évaluation de l'expression écrite en FLE à l'Université - une épreuve de langue fiable et valide?
Lindschouw, Jan Juhl, okt. 2016, I: Synergies Pays Scandinaves. 10, s. 85-97Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Sezione 8 - Dialettologia, sociolinguistica e linguistica variazionale
Lindschouw, Jan Juhl, Videsott, P. & Vignuzzi, U., 2018, Strasbourg: Editions de Linguistique et de Philologie. 198 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Tilegnelse af uformel sprogbrug - med eksempler fra fransk
Lindschouw, Jan Juhl & Reebirk, C., jun. 2020, I: Sprogforum. 70, s. 23-30 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Leonora Christinas franske ordforråd. En didaktisk og diakron analyse af hendes Franske selvbiografi (1673)
Lindschouw, Jan Juhl & Schøsler, Lene, 2016, I: Danske Studier. 2016, s. 5-24Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Le feed-back entre pairs, point de focalisation et attitudes lors des tâches d’écriture produites par les apprenants de FLE
Lindschouw, Jan Juhl, 2016, I: Pratiques. 169-170, s. 1-14Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Sammenfattende analyse af fransk for stx og universitet
Lindschouw, Jan Juhl & Reebirk, C., 2021, Det Nationale Center for Fremmedsprog (NCFF). 26 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Formidling
- Udgivet
En funktionel tilgang til grammatik - hvorfor og hvordan?
Lindschouw, Jan Juhl, 2022, I: Sproglaereren. 1/2022, s. 6-9 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Feedback i begynderdidaktikken
Lindschouw, Jan Juhl, 2018, Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Daryai-Hansen, P. & Albrechtsen, D. (red.). København: Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, s. 171-183 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
L’acquisition du français informel – étude d’un cours d’enseignement communicatif sur les compétences sociolinguistiques
Lindschouw, Jan Juhl & Reebirk, C., 2020, Congrès Mondial de Linguistique Francaise - CMLF 2020. SHS Web of Conferences, Bind 78. 12 s. (SHS Web of Conferences: Open Access proceedings in Humanities and Social Sciences; Nr. 78).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 9471
Flest downloads
-
329
downloads
Leonora Christinas franske ordforråd. En didaktisk og diakron analyse af hendes Franske selvbiografi (1673)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
239
downloads
La fiabilité des sources: Les linguistes, à quel point peuvent-ils se fier aux témoignages écrits pour se prononcer sur la langue parlée des périodes antérieures de la langue?
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
86
downloads
Variation, paradigmes et actualisation : le cas des changements des valeurs du passé composé et du passé simple
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet