Katja Årosin Laursen

Katja Årosin Laursen

Forskningsfuldmægtig


  1. 2023
  2. Udgivet

    Sprogbrug på KU

    Laursen, Katja Årosin, 5 sep. 2023

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Formidling

  3. Udgivet

    Fra forsøg til forankring: Flersproget faglig skrivning på bacheloruddannelsen i biokemi

    Larsen, Sanne, Laursen, Katja Årosin & Skriver, Karen, 3 maj 2023, I: Dansk universitetspædagogisk tidsskrift [online]. s. 25-40 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  4. 2021
  5. Udgivet

    Developing academic language programs for newly arrived migrants - the role of Nordic universities

    Holmen, Anne (red.) & Laursen, Katja Årosin (red.), 2021, Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet. 87 s. (Københavnerstudier i tosprogethed, Studier i Parallelsproglighed, Bind C12).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiFormidling

  6. Udgivet

    Equal access to education for refugees

    Holmen, Anne & Laursen, Katja Årosin, 2021, Developing academic language programs for newly arrived migrants: the role of Nordic universities. Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet, s. 3-9 (Koebenhavnerstudier i Tosprogethed, Bind C12).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  7. 2020
  8. Udgivet

    Sådan kan du styrke elevernes skriftlighed i 'Kommunikation og it'

    Laursen, Katja Årosin, 15 dec. 2020, Digital dannelse i Kommunikation og IT: Artikelsamling 2020. København: Center for Digital Dannelse, s. 97-117 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  9. 2015
  10. Udgivet

    Developing and evaluating a multimodal course format: Danish for knowledge workers – labour market-related Danish

    Laursen, Katja Årosin & Frederiksen, Karen-Margrete, 10 dec. 2015, I: Critical CALL. s. 186-191 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikelFormidling

  11. Udgivet

    The notion of authenticity in the context of the course: Danish for knowledge workers

    Laursen, Katja Årosin & Frederiksen, Karen-Margrete, 2015, I: Task design and CALL - Proceedings. s. 61-65 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikelFormidling

ID: 40730559