Natalia Morollon Marti

Natalia Morollon Marti

Videnskabelig assistent


Udgivelsesår:
  1. 2021
  2. Udgivet

    Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk - et brobygningsperspektiv

    Lindschouw, Jan Juhl, Larsen, Sanne, Kling, Joyce , Albrechtsen, Dorte, Sandberg, Anna Lena, Behnke, L., Morollon Marti, Natalia & Reebirk, C., 2021, I: Sprogforum. 73, s. 23-34 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk i et brobygningsperspektiv (rapport)

    Lindschouw, Jan Juhl, Sandberg, Anna Lena, Morollon Marti, Natalia, Kling, Joyce , Larsen, Sanne, Albrechtsen, Dorte, Behnke, L. & Reebirk, C., 2021, Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk i et brobygningsperspektiv. 22 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportFormidling

  4. Udgivet

    Akademisk literacy i spansk i et brobygingsperspektiv.

    Morollon Marti, Natalia, 2021, I: Sprogforum. 73, s. 51-58 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Concept-Based Instruction for Teaching and Learning L2 (Im)politeness

    Morollon Marti, Natalia, 2021, Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding. McConachy, T. & Liddicoat, A. J. (red.). New York: Routledge, 25 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. 2020
  7. Udgivet

    Spansk som Fremmedsprog i Danmark. En behovsanalyse af fagets videreudvikling i et brobygningsperspektiv

    Morollon Marti, Natalia, 2020, Det Nationale Center for Fremmedsprog (NCFF). 52 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  8. Udgivet
  9. 2019
  10. Udgivet

    Consideraciones didácticas orientadas al desarrollo de la conciencia intercultural a través de la reflexión metapragmática en el aula de ELE

    Morollon Marti, Natalia, 2019, I: Nordic Journal of Modern Language Methodology. 7(2), s. 120-153

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. 2017
  12. Udgivet

    El potencial pedagógico de la pragmática sociocultural como herramienta de mediación en la interpretación de experiencias interculturales

    Morollon Marti, Natalia, 2017, I: Pragmática Sociocultural / Sociocultural Pragmatics. 5(1), s. 59-86

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Sprog- og kulturmøder gennem telekollaboration

    Morollon Marti, Natalia, Fernández, S. S. & Kanareva-Dimitrovska, A., 2017, I: Sprogforum. 64, s. 22-30

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  14. 2016
  15. Udgivet

    Telecollaboration and sociopragmatic awareness in the foreign language classroom

    Morollon Marti, Natalia & Fernández, S. S., 2016, I: Innovation in Language Learning and Teaching. 10(1), s. 34-48

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 201655713