Pete Westbrook

Pete Westbrook

Forskningsfuldmægtig


  1. Udgivet

    Basing an ESP vocabulary course on a university administrative terminology list

    Westbrook, Pete, 2009, I: Professional and Academic English. 34, s. 34-38 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Bridging the Linguistic and Affective Gaps: The Impact of a Short, Tailor-made Language Course on a Danish University Lecturer's Ability to Lecture with Confidence in English

    Westbrook, Pete & Henriksen, B., aug. 2011, Policies, Principles, Practices: New directions in foreign language education in the era of educational glaobalization. Cancino, R., Dam, L. & Jæger, K. (red.). 2011 udg. Newcastle upon Tyne, UK: Cambridge Scholars Press, Bind 1. s. 188-212 25 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Klædt på til at bruge engelsk som undervisningssprog: Workshops for studerende og lærere ved Københavns Universitet

    Westbrook, Pete & Knudsen, Sophie J V Swerts, maj 2013, I: Sprogforum. 19, 56, s. 71-78 8 s., 10.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelRådgivningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Meeting the challenges of researching L2 collocational competence in domain specific language

    Henriksen, B. & Westbrook, Pete, 2016.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Responding to Research Challenges Related to Studying L2 Collocational Use in Professional Academic Discourse.

    Henriksen, B. & Westbrook, Pete, 1 dec. 2017, I: Vocabulary Learning and Instruction. 6, 1, s. 32-47 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Talk About Mouth Speculums: Collocational Competence and Spoken Fluency in Non-Native English-Speaking University Lecturers

    Westbrook, Pete, 2015, Copenhagen: Centre for Internationalisation and Parallel Language Use at the University of Copenhagen. . 111 s. (Copenhagen Studies in Bilingualism Studies in Parallel Language Use, ).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

ID: 13394617