Petra Daryai-Hansen

Petra Daryai-Hansen

Lektor


  1. 2018
  2. Udgivet

    At bygge bro mellem sproglig læring og emner fra skolens andre fag. / Albrechtsen, Dorte; Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 76-90.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  3. Udgivet

    Brobygning i faget tysk. / Daryai-Hansen, Petra; Lauta, Kirsten; Farø, Ken Joensen.

    I: Wissenswert, Bind 35, 2018, s. 23-31.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  4. Udgivet

    Brobygning i tyskfaget. Hvorfor og hvordan? / Daryai-Hansen, Petra; Lauta, Kirsten; Farø, Ken Joensen.

    10 s. 2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  5. Udgivet

    Det flersprogede klasserum - kvalificer din undervisning gennem online ressourcer. / Daryai-Hansen, Petra.

    I: Sproglaereren, Bind 4, 2018, s. 24-26.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  6. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen : Rammer, potentialer og udfordringer. / Daryai-Hansen, Petra; Drachmann, Natascha; Holmen, Anne.

    Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 227-249.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  7. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i den tidlige engelskundervisning. / Jensen, Rikke; Poulsen, Mette; Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 300-303.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  8. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen. / Daryai-Hansen, Petra.

    Fremmedsprogsdidaktik. Mellem fag og didaktik. red. / Petra Daryai-Hansen; Annette Søndergaard Gregersen; Susanne Karen Jacobsen; Jette von Holst Pedersen; Lone Krogsgaard Svarstad; Catherine Watson. København : Hans Reitzels Forlag, 2018. s. 29-44.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  9. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? / Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 204-226.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  10. Udgivet

    Flersprogethedsdidaktik – byg bro mellem sprog i den tidlige tyskundervisning. / Drachmann, Natascha; Daryai-Hansen, Petra.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 277-288.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  11. Udgivet

    Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling? / Daryai-Hansen, Petra; Henriksen, Birgit; Valvik, Julie.

    Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 21-41.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 131853010