Sanne Larsen

Sanne Larsen

Postdoc, Forskningsfuldmægtig


Udgivelsesår:
  1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Acknowledging the Role of Language in EMI: Experiences from a Pilot Project Intervention at UCPH. / Larsen, Sanne; Jensen, Frank.

    Integrating content and language in multilingual universities. 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Under udarbejdelse

    Teaching interpreting in Greenlandic-Danish-English for Greenland’s Health Care Sector. / Grove, Arnaq; Larsen, Sanne.

    Multilingual Healthcare. 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Accepteret/In press

    “For me, this is really advanced”: The L2 writing experiences of a sojourner in Danish academia. / Larsen, Sanne.

    Writing in a Second Language: Teaching, Learning and Assessment. 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. 2017
  6. Udgivet

    The Need for Focused Literacy Training in the Medical School Curriculum : A Cross-Sectional Study of Undergraduate Students. / Kling, Joyce ; Larsen, Sanne; Thomsen, Simon Francis.

    I: Education Research International, Bind 2017, 7273824, 19.12.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Towards more languages for more students at University of Copenhagen : The interplay between local and global drivers of change. / Larsen, Sanne; Holmen, Anne.

    I: CASALC Review, Bind 2016-2017, Nr. 2, 2017, s. 132-144.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2016
  9. Udgivet

    Flersproget internationalisering på Københavns Universitet og Roskilde Universitet – andre sprog end engelsk. / Larsen, Sanne; Daryai-Hansen, Petra; Holmen, Anne.

    I: Sprogforum, Bind 62, 2016, s. 51-57.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. 2013
  11. Udgivet

    Re-contextualising academic writing in English : Case studies of international students in Denmark. / Larsen, Sanne.

    Københavns Universitet, Det Humanistiske Fakultet, 2013. 291 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  12. 2006
  13. Udgivet

    Product and process in argumentative writing produced by foreign language learners: A preliminary investigation. / Larsen, Sanne; Albrechtsen, Dorte.

    Lines and Traces. red. / Gunilla Florby; Karin Aijmer. 93. udg. Göteborg : Acta Universitatis Gothenburgensis, 2006. s. 53-66.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

ID: 1489782