Sanne Larsen

Sanne Larsen

Forskningsfuldmægtig


  1. 2020
  2. Udgivet

    Danish EFL High School Learners’ Writing Development over Time in L1 and L2

    Albrechtsen, Dorte & Larsen, Sanne, 1 jun. 2020, Studies and Essays on Learning, Teaching and Assessing L2 Writing in Honour of Alister Cumming. Cambridge Scholars Publishing, s. 56-80

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    “For me, this is really advanced”: The L2 writing experiences of a sojourner in Danish academia

    Larsen, Sanne, 1 jun. 2020, Studies and Essays on Learning, Teaching and Assessing L2 writing in Honour of Alister Cumming. Riazi, M., Shi, L. & Barkaoui, K. (red.). Cambridge Scholars Publishing, s. 81-99

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    A Brief History of Greenlandic Healthcare Development and the Teaching of Interpreting

    Grove, A. & Larsen, Sanne, mar. 2020, Multilingual Healthcare: A Global View on Communicative Challenges. Hohenstein, C. & Lévy-Tödter, M. (red.). Springer Nature, s. 157-190

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Accepteret/In press

    Acknowledging the Role of Language in EMI: Experiences from a Pilot Project Intervention at UCPH

    Larsen, Sanne & Jensen, Frank, 2020, (Accepteret/In press) Integrating content and language in multilingual universities. Springer International Publishing

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. 2019
  7. Udgivet

    Evaluering af den nye forsøgsordning med dansk som andetsprog på Hf-enkeltfag

    Larsen, Sanne, Holmen, Anne, Sværke, H., Dimova, Slobodanka, Laursen, Katja Årosin, Øhrstrøm, C. & Ginman, M., jun. 2019, 66 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  8. Udgivet

    EMI Handbook

    Dimova, Slobodanka, Kling, Joyce , Larsen, Sanne, Molino, A., Drljaca Margic, B., McAllister, D., Rubio, X., Bendazzoli, C., Irun, M., Pulcini, V., Vodopija Krstanovic, I., Stajduhar Mestrovic, I., Solly, M. & Crielsi, S., 2019, 118 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  9. Udgivet

    Faglighed i gymnasiet - Engelsk: Delrapport 5

    Larsen, Sanne, Qvortrup, A., Klitgård, I., Jensen, Kim Ebensgaard, Thom, J. R., Grønvold, M., Brevik, L. M. & Tyberg, E., 2019, Odense: Syddansk Universitetsforlag. 147 s. (Gymnasiepædagogik, Bind Særnummer).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  10. Udgivet
  11. 2017
  12. Udgivet

    The Need for Focused Literacy Training in the Medical School Curriculum: A Cross-Sectional Study of Undergraduate Students

    Kling, Joyce , Larsen, Sanne & Thomsen, Simon Francis, 19 dec. 2017, I : Education Research International. 2017, 6 s., 7273824.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Towards more languages for more students at University of Copenhagen: The interplay between local and global drivers of change

    Larsen, Sanne & Holmen, Anne, 2017, I : CASALC Review. 2016-2017, 2, s. 132-144 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 1489782