Sanne Larsen

Sanne Larsen

Tenure Track Adjunkt


  1. 2023
  2. Udgivet

    More Languages for More Students: Practice, Ideology and Management

    Kirilova, Marta, Holmen, Anne & Larsen, Sanne, 2023, Translanguaging and Epistemological Decentering in Higher Education and Research. Bojsen, H., Daryai-Hansen, P., Holmen, A. & Risager, K. (red.). Bristol: Multilingual Matters, s. 49-74

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. 2021
  4. Udgivet

    En utopisk-realistisk sprogpolitik: nogle scenarier som udgangspunkt for en kritisk diskussion af Københavns Universitets nye sprogpolitik

    Gregersen, Frans, Holmen, Anne & Larsen, Sanne, 2021, Sprogs status i rigsfælledskabet 2031. Kristiansen, T. & Holmen, A. (red.). København: Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet, s. 145-163 (Koebenhavnerstudier i Tosprogethed, Bind C 13).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. 2020
  6. Udgivet

    Preface – CALL for widening participation

    Frederiksen, Karen-Margrete & Larsen, Sanne, 14 dec. 2020, CALL for widening participation: short papers from EUROCALL 2020. Frederiksen, K-M., Larsen, S., Bradley, L. & Thouësny, S. (red.). Research-publishing.net, s. xiii-xiv 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Danish EFL High School Learners’ Writing Development over Time in L1 and L2

    Albrechtsen, Dorte & Larsen, Sanne, 1 jun. 2020, Studies and Essays on Learning, Teaching and Assessing L2 Writing in Honour of Alister Cumming. Riazi, A. M., Shi, L. & Barkaoui, K. (red.). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, s. 56-80

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    “For me, this is really advanced”: The L2 writing experiences of a sojourner in Danish academia

    Larsen, Sanne, 1 jun. 2020, Studies and Essays on Learning, Teaching and Assessing L2 writing in Honour of Alister Cumming. Riazi, M., Shi, L. & Barkaoui, K. (red.). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, s. 81-99 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    A Brief History of Greenlandic Healthcare Development and the Teaching of Interpreting

    Grove, A. & Larsen, Sanne, mar. 2020, Multilingual Healthcare: A Global View on Communicative Challenges. Hohenstein, C. & Lévy-Tödter, M. (red.). Cham: Springer, s. 157-190

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Acknowledging the Role of Language in English Medium Instruction: Experiences from a Pilot Project Intervention at University of Copenhagen

    Larsen, Sanne & Jensen, Frank, 2020, Integrating Content and Language in Multilingual Universities. Dimova, S. & Kling, J. (red.). Springer, s. 153-166 14 s. (Educational Linguistics; Nr. 44).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  11. 2006
  12. Udgivet

    Product and process in argumentative writing produced by foreign language learners: A preliminary investigation

    Larsen, Sanne & Albrechtsen, Dorte, 2006, Lines and Traces. Florby, G. & Aijmer, K. (red.). 93 udg. Göteborg: Acta Universitatis Gothenburgensis, s. 53-66

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

ID: 1489782