Sanne Larsen

Sanne Larsen

Tenure Track Adjunkt


  1. Udgivet

    “For me, this is really advanced”: The L2 writing experiences of a sojourner in Danish academia

    Larsen, Sanne, 1 jun. 2020, Studies and Essays on Learning, Teaching and Assessing L2 writing in Honour of Alister Cumming. Riazi, M., Shi, L. & Barkaoui, K. (red.). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, s. 81-99 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Towards more languages for more students at University of Copenhagen: The interplay between local and global drivers of change

    Larsen, Sanne & Holmen, Anne, 2017, I: CASALC Review. 2016-2017, 2, s. 132-144 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    The Need for Focused Literacy Training in the Medical School Curriculum: A Cross-Sectional Study of Undergraduate Students

    Kling, J., Larsen, Sanne & Thomsen, Simon Francis, 19 dec. 2017, I: Education Research International. 2017, 6 s., 7273824.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    Molino, A., Dimova, Slobodanka, Kling, J. & Larsen, Sanne, 2022, New York: Routledge. 236 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Testing L1 and FL writing with Internet access: effect on task complexity

    Jespersen, Dea & Larsen, Sanne, aug. 2019, s. 1. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Sprog som tillægskompetence: Hvilke sprog og hvorfor?

    Kraft, Kamilla, Larsen, Sanne & Holmen, Anne, 2023, I: Sprogforum. 75, s. 89-97 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  7. Udgivet

    Re-contextualising academic writing in English: Case studies of international students in Denmark

    Larsen, Sanne, 2013, Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet. 291 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  8. Udgivet

    Product and process in argumentative writing produced by foreign language learners: A preliminary investigation

    Larsen, Sanne & Albrechtsen, Dorte, 2006, Lines and Traces. Florby, G. & Aijmer, K. (red.). 93 udg. Göteborg: Acta Universitatis Gothenburgensis, s. 53-66

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  9. Udgivet

    Preface – CALL for widening participation

    Frederiksen, Karen-Margrete & Larsen, Sanne, 14 dec. 2020, CALL for widening participation: short papers from EUROCALL 2020. Frederiksen, K-M., Larsen, S., Bradley, L. & Thouësny, S. (red.). Research-publishing.net, s. xiii-xiv 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet
Forrige 1 2 3 Næste

ID: 1489782