Slobodanka Dimova
Professor
Center for Internationalisering og Parallelsproglighed
Emil Holms Kanal 4
2300 København S
- Udgivet
Assessing EMI Lecturer Language Proficiency Across Disciplines
Dimova, Slobodanka & Kling, J., 2018, I: TESOL Quarterly. 50, s. 634-656 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Assessing English for professional purposes: Interview with Ute Knoch and Susy Macqueen
Dimova, Slobodanka, 2021, I: Language Testing. 38, 4, s. 627-633 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Assessing English-Medium Instruction Lecturer Language Proficiency Across Disciplines
Dimova, Slobodanka & Kling, J., 2018, I: TESOL Quarterly. 52, 3, s. 634-656 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Book Review: English Medium Instruction by Ernesto Marcaro
Dimova, Slobodanka & Kling, J., 2019, I: TESOL Quarterly. 53, 4, s. 906-908 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Bottom-up-implementering af Den Fælles Europæiske Referenceramme for Sprog i Danmark
Dimova, Slobodanka & Kling, J., 2023, I: Sprogforum. 75, s. 29-36 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
CLIL AND ENGLISH-MEDIUM INSTRUCTION
Kling, J. & Dimova, Slobodanka, 1 jan. 2023, The Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning. Taylor and Francis/Routledge, s. 69-83 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Conceptual and empirical relationships between temporal measures of fluency and oral English proficiency with implications for automated scoring
Ginther, A., Dimova, Slobodanka & Yang, R., 1 jan. 2010, I: Language Testing. 27, 3, s. 379-399 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Current Considerations on Integrating Content and Language in Multilingual Universities
Dimova, Slobodanka & Kling, J., 19 aug. 2020, Integrating Content and Language in Multilingual Higher Education. Dimova, S. & Kling, J. (red.). Cham: Springer, s. 1-12 13 s. (Educational Linguistics, Bind 44).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
EMI Handbook
Dimova, Slobodanka, Kling, J., Larsen, Sanne, Molino, A., Drljaca Margic, B., McAllister, D., Rubio, X., Bendazzoli, C., Irun, M., Pulcini, V., Vodopija Krstanovic, I., Stajduhar Mestrovic, I., Solly, M. & Crielsi, S., 2019, 118 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
EMI Teacher Cognition: Exploring Lecturers' Experiences Across Europe
Kling, J., Dimova, Slobodanka & Molino, A., 2022, Research on Integrating Language and Content in Diverse Settings. Christison, M. A., Crandall, J. & Christian, D. (red.). London / New York: Routledge, s. 157-163Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 40091268
Flest downloads
-
2472
downloads
Reduction in language testing
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
143
downloads
Assessing EMI Lecturer Language Proficiency Across Disciplines
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
106
downloads
Pronunciation Assessment in the Context of World Englishes
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet