Slobodanka Dimova

Slobodanka Dimova

Professor


  1. Udgivet

    Assessing EMI Lecturer Language Proficiency Across Disciplines

    Dimova, Slobodanka & Kling, J., 2018, I: TESOL Quarterly. 50, s. 634-656 23 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Assessing English for professional purposes: Interview with Ute Knoch and Susy Macqueen

    Dimova, Slobodanka, 2021, I: Language Testing. 38, 4, s. 627-633 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Assessing English-Medium Instruction Lecturer Language Proficiency Across Disciplines

    Dimova, Slobodanka & Kling, J., 2018, I: TESOL Quarterly. 52, 3, s. 634-656 23 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Book Review: English Medium Instruction by Ernesto Marcaro

    Dimova, Slobodanka & Kling, J., 2019, I: TESOL Quarterly. 53, 4, s. 906-908 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Bottom-up-implementering af Den Fælles Europæiske Referenceramme for Sprog i Danmark

    Dimova, Slobodanka & Kling, J., 2023, I: Sprogforum. 75, s. 29-36 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    CLIL AND ENGLISH-MEDIUM INSTRUCTION

    Kling, J. & Dimova, Slobodanka, 1 jan. 2023, The Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning. Taylor and Francis/Routledge, s. 69-83 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Conceptual and empirical relationships between temporal measures of fluency and oral English proficiency with implications for automated scoring

    Ginther, A., Dimova, Slobodanka & Yang, R., 1 jan. 2010, I: Language Testing. 27, 3, s. 379-399 21 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Current Considerations on Integrating Content and Language in Multilingual Universities

    Dimova, Slobodanka & Kling, J., 19 aug. 2020, Integrating Content and Language in Multilingual Higher Education. Dimova, S. & Kling, J. (red.). Cham: Springer, s. 1-12 13 s. (Educational Linguistics, Bind 44).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    EMI Handbook

    Dimova, Slobodanka, Kling, J., Larsen, Sanne, Molino, A., Drljaca Margic, B., McAllister, D., Rubio, X., Bendazzoli, C., Irun, M., Pulcini, V., Vodopija Krstanovic, I., Stajduhar Mestrovic, I., Solly, M. & Crielsi, S., 2019, 118 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  10. Udgivet

    EMI Teacher Cognition: Exploring Lecturers' Experiences Across Europe

    Kling, J., Dimova, Slobodanka & Molino, A., 2022, Research on Integrating Language and Content in Diverse Settings. Christison, M. A., Crandall, J. & Christian, D. (red.). London / New York: Routledge, s. 157-163

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

ID: 40091268