Stephanie Kim Löbl

Stephanie Kim Löbl

Ph.d. stipendiat


Udgivelsesår:
  1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Le rapport entre changement et acquisition illustré au moyen du système du futur. / Lindschouw, Jan Juhl; Löbl, Stephanie Kim.

    2019. 15 s. (Bergen Language and Linguistics Studies).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  3. 2018
  4. Udgivet

    At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv. / Löbl, Stephanie Kim.

    Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, 2018. s. 106-117.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    L’effet d’un enseignement ciblé en français langue étrangère. / Löbl, Stephanie Kim.

    Atti del XXVIII Congresso internazionale di linguistica e filologia romanza (Roma, 18-23 luglio 2016). red. / Roberto Antonelli; Martin Glessgen; Paul Videsott. Bind 2 Strasbourg : Societe de Linguistique Romane, 2018. s. 1488-1501.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  6. 2016
  7. Udgivet

    Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget. / Löbl, Stephanie Kim.

    I: Sproglaereren, Nr. 3, 2016, s. 10-11.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  8. 2015
  9. Udgivet

    Effekten af målrettet undervisning i fransk. / Löbl, Stephanie Kim.

    I: Sprogforum, Nr. 61, 2015, s. 82-89.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 118126360