At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Standard

At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv. / Löbl, Stephanie Kim.

Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, 2018. s. 106-117.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Harvard

Löbl, SK 2018, At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv. i P Daryai-Hansen & D Albrechtsen (red), Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, København, s. 106-117. <https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Tidligere_sprogstart_ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed._K_benhavns_Universitet.pdf>

APA

Löbl, S. K. (2018). At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv. I P. Daryai-Hansen, & D. Albrechtsen (red.), Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed (s. 106-117). Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole. https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Tidligere_sprogstart_ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed._K_benhavns_Universitet.pdf

Vancouver

Löbl SK. At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv. I Daryai-Hansen P, Albrechtsen D, red., Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. København: Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole. 2018. s. 106-117

Author

Löbl, Stephanie Kim. / At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv. Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen ; Dorte Albrechtsen. København : Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, 2018. s. 106-117

Bibtex

@inbook{37e9c73b577446ff87de94ce6f3914ad,
title = "At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv",
author = "L{\"o}bl, {Stephanie Kim}",
year = "2018",
language = "Dansk",
pages = "106--117",
editor = "Petra Daryai-Hansen and Dorte Albrechtsen",
booktitle = "Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus p{\aa} flersprogethed",
publisher = "K{\o}benhavns Universitet og K{\o}benhavns Professionsh{\o}jskole",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv

AU - Löbl, Stephanie Kim

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 106

EP - 117

BT - Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed

A2 - Daryai-Hansen, Petra

A2 - Albrechtsen, Dorte

PB - Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole

CY - København

ER -

ID: 210784250