Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang? / Daryai-Hansen, Petra; Dahl Jensen, Rikke; Kløve, Zascha; Poulsen, Mette.

I: Sproglaereren, Bind 3, 2016, s. 29-31.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Daryai-Hansen, P, Dahl Jensen, R, Kløve, Z & Poulsen, M 2016, 'Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?', Sproglaereren, bind 3, s. 29-31.

APA

Daryai-Hansen, P., Dahl Jensen, R., Kløve, Z., & Poulsen, M. (2016). Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang? Sproglaereren, 3, 29-31.

Vancouver

Daryai-Hansen P, Dahl Jensen R, Kløve Z, Poulsen M. Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang? Sproglaereren. 2016;3:29-31.

Author

Daryai-Hansen, Petra ; Dahl Jensen, Rikke ; Kløve, Zascha ; Poulsen, Mette. / Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?. I: Sproglaereren. 2016 ; Bind 3. s. 29-31.

Bibtex

@article{bcfcfbd052704334a386d39f254894c8,
title = "Hvordan kan elevernes sproglige opm{\ae}rksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?",
author = "Petra Daryai-Hansen and {Dahl Jensen}, Rikke and Zascha Kl{\o}ve and Mette Poulsen",
year = "2016",
language = "Dansk",
volume = "3",
pages = "29--31",
journal = "Sproglaereren",
issn = "0108-6154",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Dahl Jensen, Rikke

AU - Kløve, Zascha

AU - Poulsen, Mette

PY - 2016

Y1 - 2016

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 3

SP - 29

EP - 31

JO - Sproglaereren

JF - Sproglaereren

SN - 0108-6154

ER -

ID: 172333725