Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Standard
Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget. / Löbl, Stephanie Kim.
I: Sproglaereren, Nr. 3, 2016, s. 10-11.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget
AU - Löbl, Stephanie Kim
PY - 2016
Y1 - 2016
N2 - I 2014 introducerede den nye folkeskole reform flere nye tiltag i forbindelse med ønsket om et fagligt løft af folkeskolen. Tiltag er tidligere sprogstart, hvilket indebærer at eleverne skal vælge deres sprogfag i 4. klasse. Derudover introduceres de nye forenklede fælles mål hvor et af målene for sprogfagene er at eleven skal opnå viden om og færdigheder i kultur og samfund.
AB - I 2014 introducerede den nye folkeskole reform flere nye tiltag i forbindelse med ønsket om et fagligt løft af folkeskolen. Tiltag er tidligere sprogstart, hvilket indebærer at eleverne skal vælge deres sprogfag i 4. klasse. Derudover introduceres de nye forenklede fælles mål hvor et af målene for sprogfagene er at eleven skal opnå viden om og færdigheder i kultur og samfund.
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 10
EP - 11
JO - Sproglaereren
JF - Sproglaereren
SN - 0108-6154
IS - 3
ER -
ID: 188758468