Sproglig diversitet blandt eleverne i grundskolen - fra problem til potentiale
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Sproglig diversitet blandt eleverne i grundskolen - fra problem til potentiale. / Holmen, Anne.
Sprogfag i forandring. Pædagogik og praksis. red. / Annette Søndergaard Gregersen. 2. udgave. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2015. s. 23-54.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Holmen, A 2015, Sproglig diversitet blandt eleverne i grundskolen - fra problem til potentiale. i A Søndergaard Gregersen (red.), Sprogfag i forandring. Pædagogik og praksis. 2. udgave udg, Samfundslitteratur, Frederiksberg, s. 23-54.
APA
Holmen, A. (2015). Sproglig diversitet blandt eleverne i grundskolen - fra problem til potentiale. I A. Søndergaard Gregersen (red.), Sprogfag i forandring. Pædagogik og praksis (2. udgave udg., s. 23-54). Samfundslitteratur.
Vancouver
Holmen A. Sproglig diversitet blandt eleverne i grundskolen - fra problem til potentiale. I Søndergaard Gregersen A, red., Sprogfag i forandring. Pædagogik og praksis. 2. udgave udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur. 2015. s. 23-54
Author
Bibtex
@inbook{37ce00d79fd24b31a2603b89c87aea8c,
title = "Sproglig diversitet blandt eleverne i grundskolen - fra problem til potentiale",
author = "Anne Holmen",
year = "2015",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-593-2066-2",
pages = "23--54",
editor = "{S{\o}ndergaard Gregersen}, Annette",
booktitle = "Sprogfag i forandring. P{\ae}dagogik og praksis",
publisher = "Samfundslitteratur",
edition = "2. udgave",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Sproglig diversitet blandt eleverne i grundskolen - fra problem til potentiale
AU - Holmen, Anne
PY - 2015
Y1 - 2015
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 978-87-593-2066-2
SP - 23
EP - 54
BT - Sprogfag i forandring. Pædagogik og praksis
A2 - Søndergaard Gregersen, Annette
PB - Samfundslitteratur
CY - Frederiksberg
ER -
ID: 144400690