Tidligere sprogstart med fokus på flersprogethed

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportFormidling

Standard

Tidligere sprogstart med fokus på flersprogethed. / Daryai-Hansen, Petra; Thomsen, Hanne.

Fra viden til velfærd: forskning og udvikling i UCC. red. / Line Balvig-Phillips. Kbh. : Professionshøjskolen UCC, 2017. s. 45-45.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportFormidling

Harvard

Daryai-Hansen, P & Thomsen, H 2017, Tidligere sprogstart med fokus på flersprogethed. i L Balvig-Phillips (red.), Fra viden til velfærd: forskning og udvikling i UCC. Professionshøjskolen UCC, Kbh., s. 45-45.

APA

Daryai-Hansen, P., & Thomsen, H. (2017). Tidligere sprogstart med fokus på flersprogethed. I L. Balvig-Phillips (red.), Fra viden til velfærd: forskning og udvikling i UCC (s. 45-45). Kbh.: Professionshøjskolen UCC.

Vancouver

Daryai-Hansen P, Thomsen H. Tidligere sprogstart med fokus på flersprogethed. I Balvig-Phillips L, red., Fra viden til velfærd: forskning og udvikling i UCC. Kbh.: Professionshøjskolen UCC. 2017. s. 45-45

Author

Daryai-Hansen, Petra ; Thomsen, Hanne. / Tidligere sprogstart med fokus på flersprogethed. Fra viden til velfærd: forskning og udvikling i UCC. red. / Line Balvig-Phillips. Kbh. : Professionshøjskolen UCC, 2017. s. 45-45

Bibtex

@inbook{941bf943a4034c59970721d9c32aedab,
title = "Tidligere sprogstart med fokus p{\aa} flersprogethed",
abstract = "Hvordan kan begynderdidaktikken i engelsk, fransk og tysk tage h{\o}jde for den ersprogede verden, eleverne er en del af – og hvordan kan vi bygge bro mellem teori og praksiserfaringer?",
author = "Petra Daryai-Hansen and Hanne Thomsen",
year = "2017",
language = "Dansk",
pages = "45--45",
editor = "Line Balvig-Phillips",
booktitle = "Fra viden til velf{\ae}rd",
publisher = "Professionsh{\o}jskolen UCC",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Tidligere sprogstart med fokus på flersprogethed

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Thomsen, Hanne

PY - 2017

Y1 - 2017

N2 - Hvordan kan begynderdidaktikken i engelsk, fransk og tysk tage højde for den ersprogede verden, eleverne er en del af – og hvordan kan vi bygge bro mellem teori og praksiserfaringer?

AB - Hvordan kan begynderdidaktikken i engelsk, fransk og tysk tage højde for den ersprogede verden, eleverne er en del af – og hvordan kan vi bygge bro mellem teori og praksiserfaringer?

M3 - Bidrag til rapport

SP - 45

EP - 45

BT - Fra viden til velfærd

A2 - Balvig-Phillips, Line

PB - Professionshøjskolen UCC

CY - Kbh.

ER -

ID: 182695249