Stephanie Kim Löbl

Stephanie Kim Löbl

PhD fellow


Publication year:
  1. 2019
  2. Accepted/In press

    Le rapport entre changement et acquisition illustré au moyen du système du futur. / Lindschouw, Jan Juhl; Löbl, Stephanie Kim.

    2019. 15 p. (Bergen Language and Linguistics Studies).

    Research output: Book/ReportAnthologyResearchpeer-review

  3. 2018
  4. Published

    At udvikle elevernes interkulturelle kommunikative kompetence i et transnationalt perspektiv. / Löbl, Stephanie Kim.

    Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. ed. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole, 2018. p. 106-117.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

  5. Published

    L’effet d’un enseignement ciblé en français langue étrangère. / Löbl, Stephanie Kim.

    Atti del XXVIII Congresso internazionale di linguistica e filologia romanza (Roma, 18-23 luglio 2016). ed. / Roberto Antonelli; Martin Glessgen; Paul Videsott. Vol. 2 Strasbourg : Societe de Linguistique Romane, 2018. p. 1488-1501.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in proceedingsResearchpeer-review

  6. 2017
  7. Published

    Fransk er et verdenssprog - men ikke i Danmark. / Jensen, Nina Hauge; Jørgensen, Steen Bille; Löbl, Stephanie Kim; Lindschouw, Jan Juhl; Lembcke, Steen; Søndergaard Gregersen, Annette.

    In: information, 28.09.2017.

    Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Comment/debateCommunication

  8. 2016
  9. Published

    Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget. / Löbl, Stephanie Kim.

    In: Sproglaereren, No. 3, 2016, p. 10-11.

    Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

  10. 2015
  11. Published

    Effekten af målrettet undervisning i fransk. / Löbl, Stephanie Kim.

    In: Sprogforum, No. 61, 2015, p. 82-89.

    Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

ID: 118126360