Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterCommunication

Standard

Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen : Rammer, potentialer og udfordringer. / Daryai-Hansen, Petra; Drachmann, Natascha; Holmen, Anne.

Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. ed. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. p. 227-249.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterCommunication

Harvard

Daryai-Hansen, P, Drachmann, N & Holmen, A 2018, Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer. in P Daryai-Hansen & D Albrechtsen (eds), Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole, pp. 227-249.

APA

Daryai-Hansen, P., Drachmann, N., & Holmen, A. (2018). Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer. In P. Daryai-Hansen, & D. Albrechtsen (Eds.), Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed (pp. 227-249). Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen.

Vancouver

Daryai-Hansen P, Drachmann N, Holmen A. Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer. In Daryai-Hansen P, Albrechtsen D, editors, Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. 2018. p. 227-249

Author

Daryai-Hansen, Petra ; Drachmann, Natascha ; Holmen, Anne. / Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen : Rammer, potentialer og udfordringer. Tidligere sprogstart : Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. editor / Petra Daryai-Hansen ; Dorte Albrechtsen. Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. pp. 227-249

Bibtex

@inbook{c616220e69dc49fda099ece944f3d33a,
title = "Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen: Rammer, potentialer og udfordringer",
author = "Petra Daryai-Hansen and Natascha Drachmann and Anne Holmen",
year = "2018",
language = "Dansk",
pages = "227--249",
editor = "Petra Daryai-Hansen and Dorte Albrechtsen",
booktitle = "Tidligere sprogstart",
publisher = "Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Flersprogethedsdidaktik i begynderundervisningen

T2 - Rammer, potentialer og udfordringer

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Drachmann, Natascha

AU - Holmen, Anne

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 227

EP - 249

BT - Tidligere sprogstart

A2 - Daryai-Hansen, Petra

A2 - Albrechtsen, Dorte

PB - Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen

CY - Københavns Universitet & Københavns Professionshøjskole

ER -

ID: 210912942