Hvis Kofod kunne sin Onkel Toms: Gymnasieudspil. Dansk uddannelsespolitik er nået dertil, hvor omgang med litteratur på fremmede sprog fremstilles som en aktivitet, der modarbejder formålet med det alment dannende gymnasium

Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Comment/debateCommunication

Standard

Hvis Kofod kunne sin Onkel Toms : Gymnasieudspil. Dansk uddannelsespolitik er nået dertil, hvor omgang med litteratur på fremmede sprog fremstilles som en aktivitet, der modarbejder formålet med det alment dannende gymnasium. / Verstraete-Hansen, Lisbeth.

In: Weekendavisen, 27.05.2016, p. 14-14.

Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Comment/debateCommunication

Harvard

Verstraete-Hansen, L 2016, 'Hvis Kofod kunne sin Onkel Toms: Gymnasieudspil. Dansk uddannelsespolitik er nået dertil, hvor omgang med litteratur på fremmede sprog fremstilles som en aktivitet, der modarbejder formålet med det alment dannende gymnasium', Weekendavisen, pp. 14-14.

APA

Verstraete-Hansen, L. (2016). Hvis Kofod kunne sin Onkel Toms: Gymnasieudspil. Dansk uddannelsespolitik er nået dertil, hvor omgang med litteratur på fremmede sprog fremstilles som en aktivitet, der modarbejder formålet med det alment dannende gymnasium. Weekendavisen, 14-14.

Vancouver

Verstraete-Hansen L. Hvis Kofod kunne sin Onkel Toms: Gymnasieudspil. Dansk uddannelsespolitik er nået dertil, hvor omgang med litteratur på fremmede sprog fremstilles som en aktivitet, der modarbejder formålet med det alment dannende gymnasium. Weekendavisen. 2016 May 27;14-14.

Author

Verstraete-Hansen, Lisbeth. / Hvis Kofod kunne sin Onkel Toms : Gymnasieudspil. Dansk uddannelsespolitik er nået dertil, hvor omgang med litteratur på fremmede sprog fremstilles som en aktivitet, der modarbejder formålet med det alment dannende gymnasium. In: Weekendavisen. 2016 ; pp. 14-14.

Bibtex

@article{2f4fac23d6c34c33b418f6dfce1f6cc4,
title = "Hvis Kofod kunne sin Onkel Toms: Gymnasieudspil. Dansk uddannelsespolitik er n{\aa}et dertil, hvor omgang med litteratur p{\aa} fremmede sprog fremstilles som en aktivitet, der modarbejder form{\aa}let med det alment dannende gymnasium",
author = "Lisbeth Verstraete-Hansen",
year = "2016",
month = "5",
day = "27",
language = "Dansk",
pages = "14--14",
journal = "Weekendavisen",
issn = "0106-4142",
publisher = "Berlingske Media A/S",

}

RIS

TY - INPR

T1 - Hvis Kofod kunne sin Onkel Toms

T2 - Gymnasieudspil. Dansk uddannelsespolitik er nået dertil, hvor omgang med litteratur på fremmede sprog fremstilles som en aktivitet, der modarbejder formålet med det alment dannende gymnasium

AU - Verstraete-Hansen, Lisbeth

PY - 2016/5/27

Y1 - 2016/5/27

M3 - Bidrag til avis - Kommentar/debat

SP - 14

EP - 14

JO - Weekendavisen

JF - Weekendavisen

SN - 0106-4142

ER -

ID: 161725593