Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes?

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterCommunication

Standard

Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes? / Daryai-Hansen, Petra; Søndergaard Gregersen, Annette.

Fra viden til velfærd : Forskning og udvikling i UCC. København : Professionshøjskolen UCC, 2016. p. 36.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterCommunication

Harvard

Daryai-Hansen, P & Søndergaard Gregersen, A 2016, Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes? in Fra viden til velfærd : Forskning og udvikling i UCC. Professionshøjskolen UCC, København, pp. 36.

APA

Daryai-Hansen, P., & Søndergaard Gregersen, A. (2016). Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes? In Fra viden til velfærd : Forskning og udvikling i UCC (pp. 36). Professionshøjskolen UCC.

Vancouver

Daryai-Hansen P, Søndergaard Gregersen A. Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes? In Fra viden til velfærd : Forskning og udvikling i UCC. København: Professionshøjskolen UCC. 2016. p. 36

Author

Daryai-Hansen, Petra ; Søndergaard Gregersen, Annette. / Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes?. Fra viden til velfærd : Forskning og udvikling i UCC. København : Professionshøjskolen UCC, 2016. pp. 36

Bibtex

@inbook{a8bb16bd4903401899224cc83fc8957f,
title = "Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes?",
author = "Petra Daryai-Hansen and {S{\o}ndergaard Gregersen}, Annette",
year = "2016",
language = "Dansk",
pages = "36",
booktitle = "Fra viden til velf{\ae}rd",
publisher = "Professionsh{\o}jskolen UCC",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes?

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Søndergaard Gregersen, Annette

PY - 2016

Y1 - 2016

M3 - Bidrag til rapport

SP - 36

BT - Fra viden til velfærd

PB - Professionshøjskolen UCC

CY - København

ER -

ID: 170609395