Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Standard

Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget. / Löbl, Stephanie Kim.

In: Sproglaereren, No. 3, 2016, p. 10-11.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Harvard

Löbl, SK 2016, 'Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget', Sproglaereren, no. 3, pp. 10-11.

APA

Löbl, S. K. (2016). Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget. Sproglaereren, (3), 10-11.

Vancouver

Löbl SK. Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget. Sproglaereren. 2016;(3):10-11.

Author

Löbl, Stephanie Kim. / Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget. In: Sproglaereren. 2016 ; No. 3. pp. 10-11.

Bibtex

@article{b06a917897e247629e17660899b8e289,
title = "L{\ae}sning af de forenklede F{\ae}lles M{\aa}l 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget",
abstract = "I 2014 introducerede den nye folkeskole reform flere nye tiltag i forbindelse med {\o}nsket om et fagligt l{\o}ft af folkeskolen. Tiltag er tidligere sprogstart, hvilket indeb{\ae}rer at eleverne skal v{\ae}lge deres sprogfag i 4. klasse. Derudover introduceres de nye forenklede f{\ae}lles m{\aa}l hvor et af m{\aa}lene for sprogfagene er at eleven skal opn{\aa} viden om og f{\ae}rdigheder i kultur og samfund. ",
author = "L{\"o}bl, {Stephanie Kim}",
year = "2016",
language = "Dansk",
pages = "10--11",
journal = "Sproglaereren",
issn = "0108-6154",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Læsning af de forenklede Fælles Mål 2014 - det interkulturelle aspekt i franskfaget

AU - Löbl, Stephanie Kim

PY - 2016

Y1 - 2016

N2 - I 2014 introducerede den nye folkeskole reform flere nye tiltag i forbindelse med ønsket om et fagligt løft af folkeskolen. Tiltag er tidligere sprogstart, hvilket indebærer at eleverne skal vælge deres sprogfag i 4. klasse. Derudover introduceres de nye forenklede fælles mål hvor et af målene for sprogfagene er at eleven skal opnå viden om og færdigheder i kultur og samfund.

AB - I 2014 introducerede den nye folkeskole reform flere nye tiltag i forbindelse med ønsket om et fagligt løft af folkeskolen. Tiltag er tidligere sprogstart, hvilket indebærer at eleverne skal vælge deres sprogfag i 4. klasse. Derudover introduceres de nye forenklede fælles mål hvor et af målene for sprogfagene er at eleven skal opnå viden om og færdigheder i kultur og samfund.

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 10

EP - 11

JO - Sproglaereren

JF - Sproglaereren

SN - 0108-6154

IS - 3

ER -

ID: 188758468