25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

25 års brok : I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer . / Frederiksen, Jan Thorhauge; Fenger, Nadia.

In: Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, Vol. 3, No. 1, 2019, p. 29-43.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Frederiksen, JT & Fenger, N 2019, '25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer ', Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, vol. 3, no. 1, pp. 29-43.

APA

Frederiksen, J. T., & Fenger, N. (2019). 25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer . Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, 3(1), 29-43.

Vancouver

Frederiksen JT, Fenger N. 25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer . Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse. 2019;3(1):29-43.

Author

Frederiksen, Jan Thorhauge ; Fenger, Nadia. / 25 års brok : I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer . In: Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse. 2019 ; Vol. 3, No. 1. pp. 29-43.

Bibtex

@article{9f3293c9e4cf46c685b5939ef441b73f,
title = "25 {\aa}rs brok: I krydsfeltet mellem p{\ae}dagogstuderendes forventninger og p{\ae}dagoguddannelsens institutionelle rammer",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, P{\ae}dagoguddannelse, semi-profession, kritik, status, studerende",
author = "Frederiksen, {Jan Thorhauge} and Nadia Fenger",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "3",
pages = "29--43",
journal = "Forskning i P{\ae}dagogers Profession og Uddannelse",
issn = "2446-2810",
publisher = "P{\ae}dagoguddannelsens Ledernetv{\ae}rk",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - 25 års brok

T2 - I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer

AU - Frederiksen, Jan Thorhauge

AU - Fenger, Nadia

PY - 2019

Y1 - 2019

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Pædagoguddannelse

KW - semi-profession

KW - kritik

KW - status

KW - studerende

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 3

SP - 29

EP - 43

JO - Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

JF - Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

SN - 2446-2810

IS - 1

ER -

ID: 215922057