Det pædagogiske på Facebook: kritik, anvendelse og affekt

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Det pædagogiske på Facebook : kritik, anvendelse og affekt. / Frederiksen, Jan Thorhauge.

In: Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, Vol. 1, No. 1, 02.2017, p. 101-116.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Frederiksen, JT 2017, 'Det pædagogiske på Facebook: kritik, anvendelse og affekt', Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, vol. 1, no. 1, pp. 101-116.

APA

Frederiksen, J. T. (2017). Det pædagogiske på Facebook: kritik, anvendelse og affekt. Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse, 1(1), 101-116.

Vancouver

Frederiksen JT. Det pædagogiske på Facebook: kritik, anvendelse og affekt. Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse. 2017 Feb;1(1):101-116.

Author

Frederiksen, Jan Thorhauge. / Det pædagogiske på Facebook : kritik, anvendelse og affekt. In: Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse. 2017 ; Vol. 1, No. 1. pp. 101-116.

Bibtex

@article{0c8628a4e1044d258dc701a49f9606d2,
title = "Det p{\ae}dagogiske p{\aa} Facebook: kritik, anvendelse og affekt",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, P{\ae}dagogik, p{\ae}dagoger, profession, normativitet, facebook, facebookgruppe",
author = "Frederiksen, {Jan Thorhauge}",
year = "2017",
month = "2",
language = "Dansk",
volume = "1",
pages = "101--116",
journal = "Forskning i P{\ae}dagogers Profession og Uddannelse",
issn = "2446-2810",
publisher = "P{\ae}dagoguddannelsens Ledernetv{\ae}rk",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Det pædagogiske på Facebook

T2 - kritik, anvendelse og affekt

AU - Frederiksen, Jan Thorhauge

PY - 2017/2

Y1 - 2017/2

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Pædagogik

KW - pædagoger

KW - profession

KW - normativitet

KW - facebook

KW - facebookgruppe

UR - http://www.werkshop.dk/producenter/77-fppu/570-nr-01---2017-at-faa-oeje-paa-det-paedagogiske/

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 1

SP - 101

EP - 116

JO - Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

JF - Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

SN - 2446-2810

IS - 1

ER -

ID: 173742184