Det flersprogede klasserum: Elevernes sproglige repertoire som ressource i sprogundervisningen

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

Det flersprogede klasserum: Elevernes sproglige repertoire som ressource i sprogundervisningen. / Drachmann, Natascha; Jensen, Tine; Bisgaard, Thomas.

I: Liv i skolen, Nr. 1, 03.2022, s. 84-93.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Drachmann, N, Jensen, T & Bisgaard, T 2022, 'Det flersprogede klasserum: Elevernes sproglige repertoire som ressource i sprogundervisningen', Liv i skolen, nr. 1, s. 84-93.

APA

Drachmann, N., Jensen, T., & Bisgaard, T. (2022). Det flersprogede klasserum: Elevernes sproglige repertoire som ressource i sprogundervisningen. Liv i skolen, (1), 84-93.

Vancouver

Drachmann N, Jensen T, Bisgaard T. Det flersprogede klasserum: Elevernes sproglige repertoire som ressource i sprogundervisningen. Liv i skolen. 2022 mar.;(1):84-93.

Author

Drachmann, Natascha ; Jensen, Tine ; Bisgaard, Thomas. / Det flersprogede klasserum: Elevernes sproglige repertoire som ressource i sprogundervisningen. I: Liv i skolen. 2022 ; Nr. 1. s. 84-93.

Bibtex

@article{a63c32068b1b4e548cd82ccce792c174,
title = "Det flersprogede klasserum: Elevernes sproglige repertoire som ressource i sprogundervisningen",
author = "Natascha Drachmann and Tine Jensen and Thomas Bisgaard",
year = "2022",
month = mar,
language = "Dansk",
pages = "84--93",
journal = "Liv i skolen",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Det flersprogede klasserum: Elevernes sproglige repertoire som ressource i sprogundervisningen

AU - Drachmann, Natascha

AU - Jensen, Tine

AU - Bisgaard, Thomas

PY - 2022/3

Y1 - 2022/3

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 84

EP - 93

JO - Liv i skolen

JF - Liv i skolen

IS - 1

ER -

ID: 281723819