Institut for Engelsk, Germansk og Romansk

  1. 1979
  2. Udgivet

    Tekstpragmatik

    Harder, Peter, 1979, I : NyS. Nydanske Studier og Almen Kommunikationsteori. 10-11, s. 104-131 27 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  3. 1981
  4. Udgivet

    Lazarillo de Tormes. En ideologianalyse

    Grubbe, V., 1981, Hispanismen omkring Sven Skydsgaard (ISBN: 87-8807-3-009). Museum Tusculanum: Djøf Forlag, s. 75-102

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  5. 1982
  6. Udgivet

    Sprogfag, almendannelse og fremtidens gymnasium

    Harder, Peter, 1982, I : Uddannelse. 2, s. 82-92 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  7. Udgivet

    The Danish Learner

    Harder, Peter, Davidsen-Nielsen, N. & Færch, C., 1982, Tunbridge Wells. 112 s. (English Language Teachers' Manuals 1).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  8. 1985
  9. Udgivet

    Eleven i centrum - men for hvad? Om humaniora i gymnasiet og i samfundet

    Harder, Peter, 1985, Gyldendal. 192 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  10. 1988
  11. Udgivet

    Skolen - et værksted for værdier

    Harder, Peter, 1988, I : Uddannelse. s. 398-403 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  12. 1989
  13. Udgivet

    Laclos, Claude Royet-Journoud: fortællerens tavshed

    Laffitte, M., 1989, Poesien og Romanen: akterne fra kollokviet 11. og 12. nov. 1988, Romansk Institut.. København: Museum Tusculanum, s. 79-87

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportFormidling

  14. Udgivet

    Om førtid og førførtid

    Harder, Peter, 1989, I : Maal og Maele. 4, s. 11-13 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  15. Udgivet

    Poetisk struktur og psykisk univers i Federico García Lorcas poesi

    Grubbe, V., 1989, Poesien og romanen : akterne fra kollokviet 11. & 12. november 1988.. København: Museum Tusculanum, s. 39-49

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportFormidling

  16. Udgivet

    The instructional semantics of conditionals

    Harder, Peter, 1989, I : Working Papers in Functional Grammar. 30, s. 1-42

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...80 Næste