Sanne Larsen

Sanne Larsen

Tenure Track Adjunkt


  1. 2023
  2. Udgivet

    From Targeted Needs Assessment to Course Ready for Implementation—A Model for Curriculum Development and the Course Results

    Raffing, R., Larsen, Sanne, Konge, Lars & Tønnesen, H., 31 jan. 2023, I: International Journal of Environmental Research and Public Health. 20, 3, 11 s., 2529.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    More Languages for More Students: Practice, Ideology and Management

    Kirilova, Marta, Holmen, Anne & Larsen, Sanne, 2023, Translanguaging and Epistemological Decentering in Higher Education and Research. Bojsen, H., Daryai-Hansen, P., Holmen, A. & Risager, K. (red.). Bristol: Multilingual Matters, s. 49-74

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. 2022
  5. Udgivet

    The Evolution of EMI Research in European Higher Education

    Molino, A., Dimova, Slobodanka, Kling, J. & Larsen, Sanne, 2022, New York: Routledge. 236 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  6. 2021
  7. Udgivet

    Akademisk literacy i Engelsk, Fransk, Spansk og Tysk - et brobygningsperspektiv

    Lindschouw, Jan Juhl, Larsen, Sanne, Kling, J., Albrechtsen, Dorte, Sandberg, Anna Lena, Behnke, Lars, Morollon Marti, Natalia & Reebirk, C., 2021, I: Sprogforum. 73, s. 23-34 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Akademisk literacy i engelsk i et brobygningsperspektiv

    Kling, J., Larsen, Sanne & Albrechtsen, Dorte, 2021, I: Sprogforum. 73, s. 35-42

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    En utopisk-realistisk sprogpolitik: nogle scenarier som udgangspunkt for en kritisk diskussion af Københavns Universitets nye sprogpolitik

    Gregersen, Frans, Holmen, Anne & Larsen, Sanne, 2021, Sprogs status i rigsfælledskabet 2031. Kristiansen, T. & Holmen, A. (red.). København: Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet, s. 145-163 (Koebenhavnerstudier i Tosprogethed, Bind C 13).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Facilitators and Barriers for Young Medical Doctors Writing Their First Manuscript for Publication

    Raffing, R., Jensen, T. B., Larsen, Sanne, Konge, Lars, Møller, C. & Tønnesen, H., 2021, I: International Journal of Environmental Research and Public Health. 18, 16, 12 s., 8571.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. 2020
  12. Udgivet

    CALL for widening participation: short papers from EUROCALL 2020

    Frederiksen, Karen-Margrete (red.), Larsen, Sanne (red.), Bradley, L. (red.) & Thouësny, S. (red.), 14 dec. 2020, Research-publishing.net. 369 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Preface – CALL for widening participation

    Frederiksen, Karen-Margrete & Larsen, Sanne, 14 dec. 2020, CALL for widening participation: short papers from EUROCALL 2020. Frederiksen, K-M., Larsen, S., Bradley, L. & Thouësny, S. (red.). Research-publishing.net, s. xiii-xiv 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskningfagfællebedømt

  14. Udgivet

    Danish EFL High School Learners’ Writing Development over Time in L1 and L2

    Albrechtsen, Dorte & Larsen, Sanne, 1 jun. 2020, Studies and Essays on Learning, Teaching and Assessing L2 Writing in Honour of Alister Cumming. Riazi, A. M., Shi, L. & Barkaoui, K. (red.). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, s. 56-80

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 1489782