Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Standard

Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? / Daryai-Hansen, Petra.

Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 204-226.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Harvard

Daryai-Hansen, P 2018, Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? i P Daryai-Hansen & D Albrechtsen (red), Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, København, s. 204-226. <https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf>

APA

Daryai-Hansen, P. (2018). Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? I P. Daryai-Hansen, & D. Albrechtsen (red.), Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. (s. 204-226). Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf

Vancouver

Daryai-Hansen P. Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? I Daryai-Hansen P, Albrechtsen D, red., Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. København: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. 2018. s. 204-226

Author

Daryai-Hansen, Petra. / Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan?. Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. red. / Petra Daryai-Hansen ; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 204-226

Bibtex

@inbook{5f43bd4ad7e2442db82d55c60d19d654,
title = "Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan?",
author = "Petra Daryai-Hansen",
year = "2018",
language = "Dansk",
pages = "204--226",
editor = "Petra Daryai-Hansen and Dorte Albrechtsen",
booktitle = "Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus p{\aa} flersprogethed.",
publisher = "Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan?

AU - Daryai-Hansen, Petra

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 204

EP - 226

BT - Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.

A2 - Daryai-Hansen, Petra

A2 - Albrechtsen, Dorte

PB - Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen

CY - København

ER -

ID: 213360843