Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan?
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Standard
Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? / Daryai-Hansen, Petra.
Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 204-226.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Harvard
Daryai-Hansen, P 2018, Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? i P Daryai-Hansen & D Albrechtsen (red), Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, København, s. 204-226. <https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf>
APA
Daryai-Hansen, P. (2018). Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? I P. Daryai-Hansen, & D. Albrechtsen (red.), Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. (s. 204-226). Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf
Vancouver
Daryai-Hansen P. Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan? I Daryai-Hansen P, Albrechtsen D, red., Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.. København: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. 2018. s. 204-226
Author
Bibtex
@inbook{5f43bd4ad7e2442db82d55c60d19d654,
title = "Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan?",
author = "Petra Daryai-Hansen",
year = "2018",
language = "Dansk",
pages = "204--226",
editor = "Petra Daryai-Hansen and Dorte Albrechtsen",
booktitle = "Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus p{\aa} flersprogethed.",
publisher = "Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsundervisningen – hvorfor og hvordan?
AU - Daryai-Hansen, Petra
PY - 2018
Y1 - 2018
M3 - Bidrag til bog/antologi
SP - 204
EP - 226
BT - Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed.
A2 - Daryai-Hansen, Petra
A2 - Albrechtsen, Dorte
PB - Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen
CY - København
ER -
ID: 213360843