Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Standard

Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling? / Daryai-Hansen, Petra; Henriksen, Birgit; Valvik, Julie.

Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 21-41.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Harvard

Daryai-Hansen, P, Henriksen, B & Valvik, J 2018, Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling? i P Daryai-Hansen & D Albrechtsen (red), Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, København, s. 21-41. <https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf>

APA

Daryai-Hansen, P., Henriksen, B., & Valvik, J. (2018). Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling? I P. Daryai-Hansen, & D. Albrechtsen (red.), Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed (s. 21-41). Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. https://tidligeresprogstart.ku.dk/publikationer/Daryai-Hansen_Albrechtsen__2018__Tidligere_sprogstart___ny_begynderdidaktik_med_fokus_p__flersprogethed.pdf

Vancouver

Daryai-Hansen P, Henriksen B, Valvik J. Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling? I Daryai-Hansen P, Albrechtsen D, red., Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. København: Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen. 2018. s. 21-41

Author

Daryai-Hansen, Petra ; Henriksen, Birgit ; Valvik, Julie. / Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling?. Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. red. / Petra Daryai-Hansen ; Dorte Albrechtsen. København : Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen, 2018. s. 21-41

Bibtex

@inbook{1e7dba5ef8b8419a8b8831dd6ff40b76,
title = "Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi l{\ae}re af l{\ae}rerkognitionen og den praksisn{\ae}re professionsudvikling?",
author = "Petra Daryai-Hansen and Birgit Henriksen and Julie Valvik",
year = "2018",
language = "Dansk",
pages = "21--41",
editor = "Petra Daryai-Hansen and Dorte Albrechtsen",
booktitle = "Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus p{\aa} flersprogethed",
publisher = "Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Forandringsprocesser i begynder- og flersprogethedsdidaktikken – hvad kan vi lære af lærerkognitionen og den praksisnære professionsudvikling?

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Henriksen, Birgit

AU - Valvik, Julie

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 21

EP - 41

BT - Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed

A2 - Daryai-Hansen, Petra

A2 - Albrechtsen, Dorte

PB - Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen

CY - København

ER -

ID: 213360786