- 2024
- Accepteret/In press
'It gives me a kick but it's dangerous': Online gambling among Danish youth as a reaction to and contributing factor in crises
Kirkeby, Johanne, mar. 2024, (Accepteret/In press).Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Youthful Tastes: The Role of Digital Media and Taste in Young Danish People's Construction of ‘Youth Culture’
Kirkeby, Johanne & Ntouvlis, V., mar. 2024, (Accepteret/In press).Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Under udarbejdelse
18 anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik
Drachmann, Natascha, Daryai-Hansen, Petra & Krogager Andersen, L., 2024, (Under udarbejdelse) I: Sproglaereren. 2Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Accepteret/In press
According to the First Writing: Source, Copy, Text
Lock, Charles, 2024, (Accepteret/In press) Across Text and Source. Kragh, U. T. (red.).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Agentividad y Comunicación Interpersonal
Albert Vilchez Veleda, A. V. V., 2024, Teoría sociocultural y español LE/L2. Negueruela-Azarola, E., N. García, P. & Escandón, A. (red.). 1st udg. Routledge, Taylor & Francis Group, s. 121-137 16 s. (Routledge Advances in Spanish Language Teaching).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Book note on NURIA LORENZO-DUS, Digital Grooming: Discourses of Manipulation and Cyber-Crime. Oxford: Oxford University Press, 2022.
Kirkeby, Johanne, 2024, (Accepteret/In press) I: Language in Society. 53, 1Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Accepteret/In press
Brasilianische Comics als transnationales Phänomen
Wink, Georg Walter, 2024, (Accepteret/In press) Brasilianistik: Interdisziplinäre Perspektiven. Schulze, P. W. (red.). Peter LangPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Danimarca: Pinocchio in Danimarca
Lausten, Pia Schwarz, 2024, (Accepteret/In press) Pinocchio Internazionale. 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Ein poetisches Memento des Humanismus
Wink, Georg Walter, 2024, (Accepteret/In press) Gedichtssammlung. Teixeira, N. (red.).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Under udarbejdelse
Exploring Pluralistic Approaches through Student Voices: Primary and Lower Secondary Students’ Attitudes towards Plurilingual Education
Daryai-Hansen, Petra & Drachmann, Natascha, 2024, (Under udarbejdelse) I: International Journal of Multilingual and Multicultural Development.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Find en forsker
Flest downloads
-
16499
downloads
The Roman Empire and Southern Scandinavia - a Northern Connection! A re-evaluation of military-political relations between the Roman Empire and the Barbaricum in the first three centuries AD with a special emphasis on southern Scandinavia
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
14384
downloads
A Study of Chinese Translations and Interpretations of H.C. Andersen's Tales: History and Influence
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
9246
downloads
Idiomatizität - Ikonizität - Arbitrarität: Beitrag zu einer funktionalistischen Theorie der Idiomäquivalenz
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet
Seneste publikationer
Flersprogethedsdidaktik: Sproglig opmærksomhed på tværs af grundskolens sprogfag
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Jacques Rancière, J.M. Coetzee, and Doing Things Oneself
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Flersprogethedsdidaktik på tværs af uddannelsesniveauer - konceptualisering, læreplansanalyse og anbefalinger til praksisudvikling
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning