Flersprogethedsdidaktik i grundskolens sprogfag: Praktisk sproglig opmærksomhed på tværs af klassetrin

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Flersprogethedsdidaktik i grundskolens sprogfag: Praktisk sproglig opmærksomhed på tværs af klassetrin. / Daryai-Hansen, Petra; Drachmann, Natascha.

I: Studier i Læreruddannelse og Profession, 2024.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Daryai-Hansen, P & Drachmann, N 2024, 'Flersprogethedsdidaktik i grundskolens sprogfag: Praktisk sproglig opmærksomhed på tværs af klassetrin', Studier i Læreruddannelse og Profession.

APA

Daryai-Hansen, P., & Drachmann, N. (2024). Flersprogethedsdidaktik i grundskolens sprogfag: Praktisk sproglig opmærksomhed på tværs af klassetrin. Manuskript under forberedelse.

Vancouver

Daryai-Hansen P, Drachmann N. Flersprogethedsdidaktik i grundskolens sprogfag: Praktisk sproglig opmærksomhed på tværs af klassetrin. Studier i Læreruddannelse og Profession. 2024.

Author

Daryai-Hansen, Petra ; Drachmann, Natascha. / Flersprogethedsdidaktik i grundskolens sprogfag: Praktisk sproglig opmærksomhed på tværs af klassetrin. I: Studier i Læreruddannelse og Profession. 2024.

Bibtex

@article{9231f89c75944b418d6b95dc7cee97c9,
title = "Flersprogethedsdidaktik i grundskolens sprogfag: Praktisk sproglig opm{\ae}rksomhed p{\aa} tv{\ae}rs af klassetrin",
author = "Petra Daryai-Hansen and Natascha Drachmann",
year = "2024",
language = "Dansk",
journal = "Studier i L{\ae}reruddannelse og Profession",
issn = "2445-8538",
publisher = "L{\ae}reruddannelsens Ledernetv{\ae}rk",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Flersprogethedsdidaktik i grundskolens sprogfag: Praktisk sproglig opmærksomhed på tværs af klassetrin

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Drachmann, Natascha

PY - 2024

Y1 - 2024

M3 - Tidsskriftartikel

JO - Studier i Læreruddannelse og Profession

JF - Studier i Læreruddannelse og Profession

SN - 2445-8538

ER -

ID: 390534835