26. september 2022

Vi elsker eksperter!

Ny podcast

Bliv klogere på emner med relevans for Europas og den globale verdens kultur, politik og sprog.

Dekorativt

Institut for Engelsk, Germansk og Romansk har startet en ny podcastserie med korte explainers i interviewform fra eksperter til studerende - og andre interesserede.

Hvad er populisme egentlig? Hvorfor blev det lige engelsk, der blev det dominerende globale lingua franca? Og hvad definerer Romantikken som litterær periode? Det – og meget andet – kan du få svar på i 'Vi elsker eksperter!', som giver indblik i centrale emner inden for de områder, der forskes i på Institut for Engelsk, Germansk og Romansk.

I en uformel samtale stiller værten nysgerrige spørgsmål og får eksperternes svar, så du er helt opdateret med den seneste viden på området.

Lyt til podcasten