Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Standard
Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang? / Daryai-Hansen, Petra; Dahl Jensen, Rikke; Kløve, Zascha; Poulsen, Mette.
In: Sproglaereren, Vol. 3, 2016, p. 29-31.Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Harvard
Daryai-Hansen, P, Dahl Jensen, R, Kløve, Z & Poulsen, M 2016, 'Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?', Sproglaereren, vol. 3, pp. 29-31.
APA
Daryai-Hansen, P., Dahl Jensen, R., Kløve, Z., & Poulsen, M. (2016). Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang? Sproglaereren, 3, 29-31.
Vancouver
Daryai-Hansen P, Dahl Jensen R, Kløve Z, Poulsen M. Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang? Sproglaereren. 2016;3:29-31.
Author
Bibtex
@article{bcfcfbd052704334a386d39f254894c8,
title = "Hvordan kan elevernes sproglige opm{\ae}rksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?",
author = "Petra Daryai-Hansen and {Dahl Jensen}, Rikke and Zascha Kl{\o}ve and Mette Poulsen",
year = "2016",
language = "Dansk",
volume = "3",
pages = "29--31",
journal = "Sproglaereren",
issn = "0108-6154",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?
AU - Daryai-Hansen, Petra
AU - Dahl Jensen, Rikke
AU - Kløve, Zascha
AU - Poulsen, Mette
PY - 2016
Y1 - 2016
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 3
SP - 29
EP - 31
JO - Sproglaereren
JF - Sproglaereren
SN - 0108-6154
ER -
ID: 172333725