Ansigt til ansigt: Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Standard

Ansigt til ansigt : Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier. / Fausing, Bent.

2. udgave ed. København : Tiderne Skifter, 2016. 250 p.

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Harvard

Fausing, B 2016, Ansigt til ansigt: Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier. 2. udgave edn, Tiderne Skifter, København. <https://www.academia.edu/28598386/Ansigt_til_Ansigt._Ansigtets_betydning_-_i_og_udenfor_visuelle_medier>

APA

Fausing, B. (2016). Ansigt til ansigt: Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier. (2. udgave ed.) Tiderne Skifter. https://www.academia.edu/28598386/Ansigt_til_Ansigt._Ansigtets_betydning_-_i_og_udenfor_visuelle_medier

Vancouver

Fausing B. Ansigt til ansigt: Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier. 2. udgave ed. København: Tiderne Skifter, 2016. 250 p.

Author

Fausing, Bent. / Ansigt til ansigt : Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier. 2. udgave ed. København : Tiderne Skifter, 2016. 250 p.

Bibtex

@book{5d36e37074c111dbbee902004c4f4f50,
title = "Ansigt til ansigt: Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier",
abstract = "Visuelle medier, modernitet, anisgter og f{\o}lelser h{\o}rer t{\ae}t sammen. Hvorfor denne sammenh{\ae}ng og hvorfor vores fascination af ansigtet. Det er en fasscination til alle tider og alle kulturer . men hvorfor bliver denn intensiveret s{\aa} kraftigt nu?",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, ansigter, identitet, visuelle medier, interaktion, relatering, visuel {\ae}stetik, marketing, billed- og medieanalyse",
author = "Bent Fausing",
year = "2016",
language = "Dansk",
publisher = "Tiderne Skifter",
edition = "2. udgave",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Ansigt til ansigt

T2 - Ansigtets betydning - i og udenfor visuelle medier

AU - Fausing, Bent

PY - 2016

Y1 - 2016

N2 - Visuelle medier, modernitet, anisgter og følelser hører tæt sammen. Hvorfor denne sammenhæng og hvorfor vores fascination af ansigtet. Det er en fasscination til alle tider og alle kulturer . men hvorfor bliver denn intensiveret så kraftigt nu?

AB - Visuelle medier, modernitet, anisgter og følelser hører tæt sammen. Hvorfor denne sammenhæng og hvorfor vores fascination af ansigtet. Det er en fasscination til alle tider og alle kulturer . men hvorfor bliver denn intensiveret så kraftigt nu?

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - ansigter

KW - identitet

KW - visuelle medier

KW - interaktion

KW - relatering

KW - visuel æstetik

KW - marketing

KW - billed- og medieanalyse

M3 - Bog

BT - Ansigt til ansigt

PB - Tiderne Skifter

CY - København

ER -

ID: 58233