TV-værter, kommercialisering og køn i Norden: En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Standard

TV-værter, kommercialisering og køn i Norden : En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler. / Pedersen, Vibeke.

Musæum Tusculanum, 1999. 102 p.

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Harvard

Pedersen, V 1999, TV-værter, kommercialisering og køn i Norden: En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler. Musæum Tusculanum.

APA

Pedersen, V. (1999). TV-værter, kommercialisering og køn i Norden: En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler. Musæum Tusculanum.

Vancouver

Pedersen V. TV-værter, kommercialisering og køn i Norden: En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler. Musæum Tusculanum, 1999. 102 p.

Author

Pedersen, Vibeke. / TV-værter, kommercialisering og køn i Norden : En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler. Musæum Tusculanum, 1999. 102 p.

Bibtex

@book{a45caeadaa5a4db984267d8382fe51f8,
title = "TV-v{\ae}rter, kommercialisering og k{\o}n i Norden: En komparativ unders{\o}gelse med fokus p{\aa} forholdet mellem public service og reklamekanaler",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, tv-v{\ae}rter, public service-tv Norden",
author = "Vibeke Pedersen",
year = "1999",
language = "Flere sprog",
isbn = "87-88847-10-1",
publisher = "Mus{\ae}um Tusculanum",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - TV-værter, kommercialisering og køn i Norden

T2 - En komparativ undersøgelse med fokus på forholdet mellem public service og reklamekanaler

AU - Pedersen, Vibeke

PY - 1999

Y1 - 1999

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - tv-værter, public service-tv Norden

M3 - Bog

SN - 87-88847-10-1

BT - TV-værter, kommercialisering og køn i Norden

PB - Musæum Tusculanum

ER -

ID: 160449368