Slobodanka Dimova
Professor
Center for Internationalisering og Parallelsproglighed
Emil Holms Kanal 4
2300 København S
- 2023
- Udgivet
Bottom-up-implementering af Den Fælles Europæiske Referenceramme for Sprog i Danmark
Dimova, Slobodanka & Kling, J., 2023, I: Sprogforum. 75, s. 29-36 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Lærerkognition i sprogevaluering
Kling Soren, J. & Dimova, Slobodanka, 2023, I: Sprogforum. 75, s. 55-64 9 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Emerging Assessment Needs and Solutions in EMI in Higher Education: Introduction
Dimova, Slobodanka & Kling, J., aug. 2022, I: Journal of English-Medium Instruction. 1, 2, s. 137-152 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Performance-based Speaking Tests: Possibilities in Local Language Testing
Dimova, Slobodanka, 2022, I: Language Teaching Research Quarterly. 29, s. 120-133Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
Response processes in L2 writing tasks with Internet access
Jespersen, Dea & Dimova, Slobodanka, 29 mar. 2021, I: Apples – Journal of Applied Language Studies. 15, 1, s. 19–38Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Assessing English for professional purposes: Interview with Ute Knoch and Susy Macqueen
Dimova, Slobodanka, 2021, I: Language Testing. 38, 4, s. 627-633 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
La certification des compétences langagières des enseignantspour dispenser des cours en anglais dans l'enseignementsupérieur
Dimova, Slobodanka, 2021, I: ASp. 79, s. 29-47 19 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
English language requirements for enrolment in EMI programs in higher education: A European case
Dimova, Slobodanka, sep. 2020, I: Journal of English for Academic Purposes. 47, 13 s., 100896.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
THE ROLE OF FEEDBACK IN THE DESIGN OF A TESTING MODEL FOR SOCIAL JUSTICE
Dimova, Slobodanka, jun. 2020, I: Journal of Contemporary Philology. 3, 1, s. 27-47 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Mundtlighed i et testperspektiv
Dimova, Slobodanka, 2020, I: Sprogforum. 70, 2, 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 40091268
Flest downloads
-
2474
downloads
Reduction in language testing
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
143
downloads
Assessing EMI Lecturer Language Proficiency Across Disciplines
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
106
downloads
Pronunciation Assessment in the Context of World Englishes
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet