Flersprogethedsdidaktik på tværs af klassetrin - praksiserfaringer fra sproguger på Nørre Fælled Skole
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Standard
Flersprogethedsdidaktik på tværs af klassetrin - praksiserfaringer fra sproguger på Nørre Fælled Skole. / Drachmann, Natascha; Jensen, Tine; Mohan, Saida Ben Si; Østerbye, Melanie Schmidt.
I: Sproglaereren, Bind 1, 03.2022, s. 31-35.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Harvard
Drachmann, N, Jensen, T, Mohan, SBS & Østerbye, MS 2022, 'Flersprogethedsdidaktik på tværs af klassetrin - praksiserfaringer fra sproguger på Nørre Fælled Skole', Sproglaereren, bind 1, s. 31-35.
APA
Drachmann, N., Jensen, T., Mohan, S. B. S., & Østerbye, M. S. (2022). Flersprogethedsdidaktik på tværs af klassetrin - praksiserfaringer fra sproguger på Nørre Fælled Skole. Sproglaereren, 1, 31-35.
Vancouver
Drachmann N, Jensen T, Mohan SBS, Østerbye MS. Flersprogethedsdidaktik på tværs af klassetrin - praksiserfaringer fra sproguger på Nørre Fælled Skole. Sproglaereren. 2022 mar.;1:31-35.
Author
Bibtex
@article{baf15e1e7f7e4165b522268ad1e1231c,
title = "Flersprogethedsdidaktik p{\aa} tv{\ae}rs af klassetrin - praksiserfaringer fra sproguger p{\aa} N{\o}rre F{\ae}lled Skole",
author = "Natascha Drachmann and Tine Jensen and Mohan, {Saida Ben Si} and {\O}sterbye, {Melanie Schmidt}",
year = "2022",
month = mar,
language = "Dansk",
volume = "1",
pages = "31--35",
journal = "Sproglaereren",
issn = "0108-6154",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Flersprogethedsdidaktik på tværs af klassetrin - praksiserfaringer fra sproguger på Nørre Fælled Skole
AU - Drachmann, Natascha
AU - Jensen, Tine
AU - Mohan, Saida Ben Si
AU - Østerbye, Melanie Schmidt
PY - 2022/3
Y1 - 2022/3
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 1
SP - 31
EP - 35
JO - Sproglaereren
JF - Sproglaereren
SN - 0108-6154
ER -
ID: 282427137