Indlæringsoptimering hos franskstuderende i grammatikundervisningen - mellem overflade- og dybdelæring
Activity: Other activity types › Other (prizes, external teaching and other activities) - Other
Jan Juhl Lindschouw - Participant
Adjunktrapport, der evaluerer et undervisningsforløb i fransk grammatik afholdt i efterårssemesteret 2008 med fokus på en undervisningsmodel kaldet tretrinsmodellen. I rapporten fokuseres der på optimeringen af de studerendes tilegnelse af stoffet med udgangspunkt i analysebegreberne overflade- og dybdestrategier.
Adjunktrapport forfattet som en del af Adjunktpædagogikum 2008-2009 under Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet.
Adjunktrapport forfattet som en del af Adjunktpædagogikum 2008-2009 under Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet.
2 Mar 2009 → 15 May 2009
External organisation (University)
Name | Københavns Universitet |
---|---|
Acronym | KU |
Location | Nørregade 10 |
City | København K |
Country/Territory | Denmark |
ID: 12325461