De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research
Standard
De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. / Daryai-Hansen, Petra.
Tidlig sprogstart i skolen. ed. / Annette Søndergaard Gregersen. København : Samfundslitteratur, 2017. p. 14-25.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research
Harvard
Daryai-Hansen, P 2017, De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. in A Søndergaard Gregersen (ed.), Tidlig sprogstart i skolen. Samfundslitteratur, København, pp. 14-25.
APA
Daryai-Hansen, P. (2017). De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. In A. Søndergaard Gregersen (Ed.), Tidlig sprogstart i skolen (pp. 14-25). Samfundslitteratur.
Vancouver
Daryai-Hansen P. De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. In Søndergaard Gregersen A, editor, Tidlig sprogstart i skolen. København: Samfundslitteratur. 2017. p. 14-25
Author
Bibtex
@inbook{d05773435da54082887fbcef88c65568,
title = "De 12 praksisanbefalinger - elevers og l{\ae}reres erfaringer i en dansk kontekst",
author = "Petra Daryai-Hansen",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "9788759326220",
pages = "14--25",
editor = "{S{\o}ndergaard Gregersen}, Annette",
booktitle = "Tidlig sprogstart i skolen",
publisher = "Samfundslitteratur",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst
AU - Daryai-Hansen, Petra
PY - 2017
Y1 - 2017
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 9788759326220
SP - 14
EP - 25
BT - Tidlig sprogstart i skolen
A2 - Søndergaard Gregersen, Annette
PB - Samfundslitteratur
CY - København
ER -
ID: 170609085