Standard
Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk? / Daryai-Hansen, Petra.
Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. København : Gymnasieskolernes Lærerforening, 2016. p. 27-29.
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Report chapter › Communication
Harvard
Daryai-Hansen, P 2016, Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk? in Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. Gymnasieskolernes Lærerforening, København, pp. 27-29.
APA
Daryai-Hansen, P. (2016). Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk? In Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet (pp. 27-29). Gymnasieskolernes Lærerforening.
Vancouver
Daryai-Hansen P. Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk? In Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. København: Gymnasieskolernes Lærerforening. 2016. p. 27-29
Author
Daryai-Hansen, Petra. / Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk?. Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. København : Gymnasieskolernes Lærerforening, 2016. pp. 27-29
Bibtex
@inbook{a1509dc79cbb47ee99d94a07a5c735af,
title = "Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning p{\aa} - og hvordan kan vi motivere eleverne til at l{\ae}re andre fremmedsprog end engelsk?",
author = "Petra Daryai-Hansen",
year = "2016",
language = "Dansk",
pages = "27--29",
booktitle = "T{\ae}nketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet",
publisher = "Gymnasieskolernes L{\ae}rerforening",
}
RIS
TY - GEN
T1 - Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk?
AU - Daryai-Hansen, Petra
PY - 2016
Y1 - 2016
M3 - Bidrag til rapport
SP - 27
EP - 29
BT - Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet
PB - Gymnasieskolernes Lærerforening
CY - København
ER -