Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes?
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Report chapter › Communication
Standard
Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes? / Daryai-Hansen, Petra; Søndergaard Gregersen, Annette.
Fra viden til velfærd : Forskning og udvikling i UCC. København : Professionshøjskolen UCC, 2016. p. 36.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Report chapter › Communication
Harvard
Daryai-Hansen, P & Søndergaard Gregersen, A 2016, Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes? in Fra viden til velfærd : Forskning og udvikling i UCC. Professionshøjskolen UCC, København, pp. 36.
APA
Daryai-Hansen, P., & Søndergaard Gregersen, A. (2016). Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes? In Fra viden til velfærd : Forskning og udvikling i UCC (pp. 36). Professionshøjskolen UCC.
Vancouver
Daryai-Hansen P, Søndergaard Gregersen A. Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes? In Fra viden til velfærd : Forskning og udvikling i UCC. København: Professionshøjskolen UCC. 2016. p. 36
Author
Bibtex
@inbook{a8bb16bd4903401899224cc83fc8957f,
title = "Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes?",
author = "Petra Daryai-Hansen and {S{\o}ndergaard Gregersen}, Annette",
year = "2016",
language = "Dansk",
pages = "36",
booktitle = "Fra viden til velf{\ae}rd",
publisher = "Professionsh{\o}jskolen UCC",
}
RIS
TY - GEN
T1 - Hvordan bliver tidligere sprogstart i skolen en succes?
AU - Daryai-Hansen, Petra
AU - Søndergaard Gregersen, Annette
PY - 2016
Y1 - 2016
M3 - Bidrag til rapport
SP - 36
BT - Fra viden til velfærd
PB - Professionshøjskolen UCC
CY - København
ER -
ID: 170609395