Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen
Research output: Book/Report › Book › Research › peer-review
Standard
Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen. / Drachmann, Natascha.
2017. 160 p.Research output: Book/Report › Book › Research › peer-review
Harvard
Drachmann, N 2017, Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen.
APA
Drachmann, N. (2017). Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen.
Vancouver
Drachmann N. Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen. 2017. 160 p.
Author
Bibtex
@book{d0011dcae0d14167aeda5ec55f2b0b37,
title = "Sproglig opm{\ae}rksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen",
author = "Natascha Drachmann",
year = "2017",
month = jul,
language = "Dansk",
}
RIS
TY - BOOK
T1 - Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen
AU - Drachmann, Natascha
PY - 2017/7
Y1 - 2017/7
M3 - Bog
BT - Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen
ER -
ID: 325796668