Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk?

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterCommunication

Standard

Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk? / Daryai-Hansen, Petra.

Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. København : Gymnasieskolernes Lærerforening, 2016. p. 27-29.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterCommunication

Harvard

Daryai-Hansen, P 2016, Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk? in Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. Gymnasieskolernes Lærerforening, København, pp. 27-29.

APA

Daryai-Hansen, P. (2016). Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk? In Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet (pp. 27-29). Gymnasieskolernes Lærerforening.

Vancouver

Daryai-Hansen P. Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk? In Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. København: Gymnasieskolernes Lærerforening. 2016. p. 27-29

Author

Daryai-Hansen, Petra. / Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk?. Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. København : Gymnasieskolernes Lærerforening, 2016. pp. 27-29

Bibtex

@inbook{a1509dc79cbb47ee99d94a07a5c735af,
title = "Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning p{\aa} - og hvordan kan vi motivere eleverne til at l{\ae}re andre fremmedsprog end engelsk?",
author = "Petra Daryai-Hansen",
year = "2016",
language = "Dansk",
pages = "27--29",
booktitle = "T{\ae}nketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet",
publisher = "Gymnasieskolernes L{\ae}rerforening",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på - og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk?

AU - Daryai-Hansen, Petra

PY - 2016

Y1 - 2016

M3 - Bidrag til rapport

SP - 27

EP - 29

BT - Tænketanken om sprog – anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet

PB - Gymnasieskolernes Lærerforening

CY - København

ER -

ID: 170609244