Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Standard

Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen. / Drachmann, Natascha.

2017. 160 p.

Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

Harvard

Drachmann, N 2017, Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen.

APA

Drachmann, N. (2017). Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen.

Vancouver

Drachmann N. Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen. 2017. 160 p.

Author

Drachmann, Natascha. / Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen. 2017. 160 p.

Bibtex

@book{d0011dcae0d14167aeda5ec55f2b0b37,
title = "Sproglig opm{\ae}rksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen",
author = "Natascha Drachmann",
year = "2017",
month = jul,
language = "Dansk",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen

AU - Drachmann, Natascha

PY - 2017/7

Y1 - 2017/7

M3 - Bog

BT - Sproglig opmærksomhed i begynderdidaktikken - en flersproget tilgang til formfokusering i tyskundervisningen

ER -

ID: 325796668