Anne Holmen

Anne Holmen

Centerleder, professor, Professor, centerleder


  1. Udgivet

    "Being Bilingual Means Being a Foreigner" : Categorizing Linguistic Diversity among Students in Danish Higher Education. / Holmen, Anne.

    I: Hermes, Bind 53, 2014, s. 11-24.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Additive Language Pedagogy: Aligning a Learner-Centered Approach with Student Diversity. / Holmen, Anne.

    I: International Journal of Bias, Identity and Diversities in Education, Bind 3, 2018, s. 1-9.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Afrapportering til Aarhus Kommunale Skolevæsen : Afsluttende rapport. / Horst, Christian; Holmen, Anne.

    København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2006. 7 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  4. Afrapportering til Aarhus Kommunale Skolevæsen. / Holmen, Anne; Horst, Christian.

    København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2004. 11 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  5. Andetsprogspædagogik. / Holmen, Anne.

    Encyklopædiens Supplementsbind. 2006.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  6. Aspekter af dansk som andetsprog. / Holmen, Anne.

    Fremmedsprog i den danske skole. Kroghs Forlag, 2002.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  7. At tage udgangspunkt i alle børns forudsætninger : Om brug af minoritetsbørns modersmål i pædagogik og læring. / Holmen, Anne.

    Modersmåls- og tosproget undervisning.: Myter, realitet og konsensus?. red. / Lene Timm. Uddannelsesnetværket, 2008. s. 25-34.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

  8. Udgivet

    At tage udgangspunkt i det kendte : Om brug af modersmålet ved tilegnelsen af et nyt sprog. / Holmen, Anne.

    I: Sprogforum, Bind 51, 2011, s. 47-55.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. At udvikle tale- og lyttefærdighed gennem samtaler. / Møller Daugaard, L.; Holmen, Anne.

    Med språklige minoriteter i klassen: Andrespråkslæring og andrespråksundervisning. Oslo : Cappelen Damm Akademisk, 2004.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  10. At udvikle tale- og lyttefærdighed på andetsproget gennem samtaler. / Holmen, Anne; Møller Daugaard, Line.

    Med språklige minoriteter i klassen: språklige og faglige utfordringer. red. / Elisabeth Selj; Else Ryen. 2. rev. udg. Oslo : Cappelen Damm Akademisk, 2008. s. 47-66.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...12 Næste

ID: 33666627