De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Standard
De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. / Daryai-Hansen, Petra.
Tidlig sprogstart i skolen. red. / Annette Søndergaard Gregersen. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 14-25.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Harvard
Daryai-Hansen, P 2017, De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. i A Søndergaard Gregersen (red.), Tidlig sprogstart i skolen. Samfundslitteratur, København, s. 14-25.
APA
Daryai-Hansen, P. (2017). De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. I A. Søndergaard Gregersen (red.), Tidlig sprogstart i skolen (s. 14-25). Samfundslitteratur.
Vancouver
Daryai-Hansen P. De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst. I Søndergaard Gregersen A, red., Tidlig sprogstart i skolen. København: Samfundslitteratur. 2017. s. 14-25
Author
Bibtex
@inbook{d05773435da54082887fbcef88c65568,
title = "De 12 praksisanbefalinger - elevers og l{\ae}reres erfaringer i en dansk kontekst",
author = "Petra Daryai-Hansen",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "9788759326220",
pages = "14--25",
editor = "{S{\o}ndergaard Gregersen}, Annette",
booktitle = "Tidlig sprogstart i skolen",
publisher = "Samfundslitteratur",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst
AU - Daryai-Hansen, Petra
PY - 2017
Y1 - 2017
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 9788759326220
SP - 14
EP - 25
BT - Tidlig sprogstart i skolen
A2 - Søndergaard Gregersen, Annette
PB - Samfundslitteratur
CY - København
ER -
ID: 170609085