Flersprogethedsdidaktik - det glemte barn i skolens sprogfag

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

Standard

Flersprogethedsdidaktik - det glemte barn i skolens sprogfag. / Drachmann, Natascha.

I: Nationalt Videncenter for Læsning, 01.2024.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

Harvard

Drachmann, N 2024, 'Flersprogethedsdidaktik - det glemte barn i skolens sprogfag', Nationalt Videncenter for Læsning. <https://videnomlaesning.dk/viden-og-vaerktoejer/forskerklummen/2024/flersprogethedsdidaktik-det-glemte-barn-i-skolens-sprogfag/>

APA

Drachmann, N. (2024). Flersprogethedsdidaktik - det glemte barn i skolens sprogfag. Nationalt Videncenter for Læsning. https://videnomlaesning.dk/viden-og-vaerktoejer/forskerklummen/2024/flersprogethedsdidaktik-det-glemte-barn-i-skolens-sprogfag/

Vancouver

Drachmann N. Flersprogethedsdidaktik - det glemte barn i skolens sprogfag. Nationalt Videncenter for Læsning. 2024 jan.

Author

Drachmann, Natascha. / Flersprogethedsdidaktik - det glemte barn i skolens sprogfag. I: Nationalt Videncenter for Læsning. 2024.

Bibtex

@article{7cf322ec644b4f5ca08800f05f6f1a9c,
title = "Flersprogethedsdidaktik - det glemte barn i skolens sprogfag",
author = "Natascha Drachmann",
year = "2024",
month = jan,
language = "Dansk",
journal = "Nationalt Videncenter for L{\ae}sning",

}

RIS

TY - INPR

T1 - Flersprogethedsdidaktik - det glemte barn i skolens sprogfag

AU - Drachmann, Natascha

PY - 2024/1

Y1 - 2024/1

M3 - Bidrag til avis - Kronik

JO - Nationalt Videncenter for Læsning

JF - Nationalt Videncenter for Læsning

ER -

ID: 379704478