Generalforsamling 2021

Det italienske flag

Bestyrelsen for Italiensk Kandidatforening indkalder til ordinær generalforsamling for foreningens medlemmer.

Generalforsamlingen for sæsonen 2020/2021 blev pga. COVID-19-nedlukningen udskudt i sommers. Den afholdes i stedet tirsdag 12. oktober 2021. Hele arrangementet er i år gratis, men I bedes dog selv medbringe drikkevarer.

Årsmødet består i år af tre dele: Først afholder foreningen sin ordinære generalforsamling, hvor foreningens medlemmer har stemmeret til punkterne i dagsordenen. Dernæst følger en lækker italiensk buffet. Efter vi har spist, markerer vi 700-året for Dantes død, hvor Pia Schwarz Lausten vil fortælle om islam i Komedien. Afslutningsvis serveres dessert.

Forslag til dagsordenen kan sendes til italienskkandidat@hotmail.com

Endelig dagsorden fremsendes til foreningens medlemmer senest 2 uger før afholdelse af generalforsamlingen jvf. vedtægterne

Tilmeldingsfrist: 5. oktober 2021

Vi glæder os til endelig at mødes fysisk igen!

PS. Kunne du tænke dig at blive medlem af bestyrelsen til sæsonen 2021/2022, hører vi gerne fra dig.

A presto,
Bestyrelsen i Italiensk Kandidatforening