L'enseignement de l'expression écrite et de la traduction - synergies entre formalisme et fonctionnalisme et entre stratégies de surface et de profondeur
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Bidragets oversatte titel | Undervisning i skriftlig udtryksfærdighed og oversættelse - synergier mellem formalisme og funktionalisme og mellem overflade- og dybdestrategier |
---|---|
Originalsprog | Fransk |
Tidsskrift | Synergies Pays Scandinaves |
Vol/bind | 5 |
Sider (fra-til) | 143-154 |
Antal sider | 12 |
ISSN | 1901-3809 |
Status | Udgivet - dec. 2010 |
- Det Humanistiske Fakultet - synergier, overfladestrategier, dybdestrategier, formel undervisning, funktionel undervisning, skriflig udtryksfærdighed, oversættelse dansk-fransk, indiktiv læring, deduktiv læring
Forskningsområder
ID: 18152636